a) nuk ka kufizim në njohjen, studimin dhe shfrytëzimin e dokumenteve origjinale;
b) nuk dorëzon te kërkuesi dokumente origjinale, por dokumente dublikatë të nxjerra nga Autoriteti.
1. Autoriteti krijon arkivin e tij për mbledhjen, ruajtjen, administrimin dhe përdorimin edokumenteve. Arkivi organizohet dhe funksionon në përputhje me dispozitat e këtij ligji, rregulloren eAutoritetit dhe legjislacionin në fuqi për arkivat.
2. Autoriteti arkivon të gjitha dokumentet, kopjet dhe dublikatat e mbledhura, sipas parashi-kimeve tëkëtij ligji.
Në arkivin e tij, Autoriteti:
a) dokumenton kohën, individin, institucionin apo kërkuesin, të cilëve u janë dorëzuar apo përcjellë,pas përfundimit të përpunimit, dokumente apo informacione nga dokumentet e ish-Sigurimit të Shtetit;
b) përcakton informacionet që janë futur në sistemet e përpunimit të të dhënave dhe kohën kur janëfutur;
c) ndalon hyrjet e paautorizuara;
ç) ndalon marrjen e aksesit të personave të paautorizuar në dokumentet e ish-Sigurimit dhe sistemet e përpunimit të të dhënave, me të cilët përpunohen informacione prej dokumenteve;
d) garanton se dokumentet nuk lexohen, kopjohen, ndryshohen, asgjësohen apo largohen paautorizim;
dh) garanton se transporti i dokumenteve shoqërohet nga të paktën dy anëtarë të Autoritetit, apopersona të autorizuar nga Autoriteti;
e) parashikon modele organizimi të tilla, që t’u përgjigjen kërkesave specifike për ruajtjen e tëdhënave.
3. Pas kalimit të afatit të ruajtjes, dokumentet e krijuara nga Autoriteti duhet t’i dorëzohen arkivit, ngai cili janë marrë në dorëzim, apo që rrjedhin dokumentet e prodhuara.
© 2025 Të Gjitha të Drejtat e Rezervuara – Designed and Developed by INSTANT.AL